減肥前
減肥後
尚營會員Crystal & Daniel
Crystal
所減磅數 187.2磅 130.2磅
所減脂肪 40.5% 22%
 
Daniel 
所減磅數 245.2磅 176.6磅
所減脂肪 33.5% 16.2%
 

【減肥之路,有人同行就不會孤單❤️】

從小我都係俾人叫我做肥妹仔,喺中學曾經有試過減肥藥,又試過唔食嘢,最後攪到個身體好差。雖然之後有一段時間有瘦,不過都一直喺減肥呢條路不停掙扎?
到後來識到我男朋友Daniel ,冇節制嘅飲食令到我哋7年來各自肥咗50同60磅。直至到2019年8月,為我哋嘅健康同埋人生嘅下一個階段,我哋搵咗營養師Tracey 幫手。Tracey喺一年內幫我地脫胎換骨,我體重減左54磅體脂23.8%,而我男朋友亦都減左68磅體脂去到16.2%。
直到宜家我同Daniel 都冇反彈,除咗係靠我哋自己自律。最重要係要多謝Tracey,因為佢唔係只係一味要我哋減磅,佢喺餐單嘅調配同運動嘅編排上都令我哋好舒服咁配合。去令到我哋可以將減肥呢件事睇得好開心、好有動力咁繼續減落去。
今年將會迎接我哋嘅婚禮,我同Daniel 除咗健康咗,亦都可以好有自信咁影婚紗相。希望各位想減肥嘅情侶們,的起心肝,一齊嚟尚營坊啦!??

戰友Crystal Ip 撰文

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。