減肥前
減肥後
尚營會員 張小姐
  
所減磅數 144.6磅 113.6磅
所減脂肪 43.2% 30.4%

  

【膽固醇藥原來唔係要食一世 】
【嚴重脂肪肝都可以好番】
【64歲嘅我得,你地都得㗎?】

半年內,我由144.6磅減至113.6磅,脂肪由43.2%大幅降至30.4%,肚腩足足減咗8吋‼️膽固醇由8.0回落至5.1嘅正常水平‼️ 之前膝頭成日痛,搞到個人無哂心機,而家上樓梯,爬坡輕鬆咗好多,膝頭哥完全無再痛過喇!?

年輕時食極都唔肥。人到中年,體重逐年增加⋯體檢後發現有嚴重脂肪肝,醫生建議我減重,否則有機會演變成肝硬化甚或肝癌。?

尚營坊真係完全癲覆左我對減肥嘅想像?。原來減肥可以食到咁多飯,仲可以炒烏冬、煎三文魚、整蝦仁炒蛋,唔洗清蒸白烚。?

呢到嘅營養師都好專業,(包括第一次見顧問,第二次同我講解餐單嘅兩位營養師) ?。我可以減重成功,最需要感謝嘅係跟進我的營養師Anna Wong,她提供咗很多貼心有用嘅專業意見,例如出街食飯、過時過節的飲食建議,又教我針對膽固醇同脂肪肝點去處理,令我嘅指數係短時間內回復正常,真係好開心?,好想同你哋講,我得,你地都得㗎!放心交俾尚營坊啦!?

撰文:戰友張小姐
負責營養師:Anna Wong

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。