減肥前
減肥後
尚營會員 Phoebe Alex
 
所減磅數 177.6磅 127.2磅
所減脂肪 45.5% 26%

所減磅數 222.4磅 173.8磅
所減脂肪 36.6% 26.7%

  

 戰友Phoebe撰文

小學瘦蜢蜢既我,慢慢變成越來越肥嘅女人。到人生重要時刻都冇動力去減,婚紗相執完都係圓碌碌,直至身體出現問題,醫生屢勸我減肥,仲叫我做啲非必要既療程,我就決意踏出第一步,而且有老公身體力行支持,陪我一齊減,咁我地就一齊開展咗呢條改變健康嘅路?!

減磅後,「身」「心」都健康咗好多,膽固醇血壓正常返都不在話下,婦科問題都改善咗,仲估唔到連我輕微既驚恐症都不藥而癒,靠運動釋放壓力,再加上瘦咗自信咗,人都開心放鬆咗好多?!

好多謝我哋嘅營養師Anna,陪我同老公走過減磅路上既高高低低,仲記得開始計劃之前,諗住一定有好多嘢都唔食得,一見到張餐單,心諗⋯點解要食咁多嘢㗎?食咁多嘢都減到?Anna教我哋出街揀嘢食,連零食雪糕都有得揀,唔再係用之前只係食菜同肉既減肥法,飽住瘦,除咗喺飲食上既專業指導,喺運動上亦比我哋好多建議同鼓勵,令我哋帶住減肥正念好好咁堅持落去,改變咗成個生活習慣,享受跑步行山嘅樂趣,繼續帶住呢份力量融入生活中,咁樣先係真正既成功??

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。