減肥前
減肥後
尚營會員Alice

我好為食,由細到大都係肥妹仔,多年來用過好多唔同嘅減肥方法,試過跟指定食物餐單,但好難跟;亦試過針灸、美容院做機等,但效果未如理想,衣櫃裡嘅衫褲就只有越買越大,身體狀況都慢慢差,行步路都好氣喘,真係好辛苦。

2018年5月尾,聽咗尚營坊嘅講座就決定減肥。起初都諗......我咁為食,唔知自己跟唔到營養師嘅餐單呢?但經營養師Thomas 悉心指導下,教識我平日出街食Lunch時揀邊款減磅美食,我仍然可以跟朋友食私房菜、打邊爐、西餐等,大餐後,Thomas就會幫我在餐單中作調整,令我可以趕上減肥進度。另外,從不做運動的我,經Thomas用循序漸進嘅方式,鼓勵我慢慢開始做運動,我而家,更揾到自己鍾意做嘅運動——-Zumba,亦覺得自己嘅體能好咗好多。

我非常多謝營養師Thomas嘅鼓勵和支持,足足減咗50磅,真係一個驚人數字,連我自己都難以置信,但事實上,我真係做到

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。