減肥前
減肥後
尚營會員 Fanny
 
所減磅數 176.6磅 133.8磅
所減脂肪 43.9% 30.8%

  

 【減咗43磅 雙腳唔再痛喇? 】

因為自身免疫系統問題,需要服用類固醇,治療期間肥腫難分,胃口大增之餘,體重亦隨之而增加,加上我又為食,飲食冇節制,體重直逼180磅大關!而幾年前食類固醇嘅副作用,令我髖關節產生變化,下身很大負荷,腳痛亦隨之而出現,於是的起心肝減肥,最終好高興減咗43磅添?!成為我減肥生涯入面減得最多磅數嘅一次!今次之後,我會好好保持住的?

今次我用咗一年時間減磅,呢段期間,我唔駛捱肚餓,又可以同屋企人和朋友出街食飯,Keep fit期間,我又可以間中食番我最喜愛嘅食物,我覺得能夠控制到飲食同揀啱份量,跟足營養師嘅指示就可以輕輕鬆鬆咁減磅,為健康著想,堅持努力做運動,依家對腳冇以前成日咁痛喇!真係好多謝尚營坊嘅營養師Anna?,我終於可以著番貼身嘅衫褲喇!??之前食類固醇肥咗咁多都可以減得咁成功,一定要介紹比睇緊嘅你!

撰文:戰友Fanny Shum
負責營養師:Anna Wong

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。