減肥前
減肥後
尚營會員Natalie
所減磅數 131.6磅 108.4磅
所減脂肪 28.6% 20.7%

  

大家好,我係Natalie!

其實我一路都有做開唔少運動,瑜伽、跑步、Pole dance…等,但係生完小朋友之後,就算有運動都好,硬係減唔返去以
前嘅身型。

見我兩個一齊運動嘅朋友都係尚營坊減得咁FIT,我都開始諗,係唔係由改善飲食入手去幫我呢?一路都諗住想參加試下…,但又工作又湊女太忙,一路都係得個諗字。

之前俾人誤會咗又大左肚,已經嬲嬲地。個人肥嗰時,運動已經無咁得心應手,仲要著住瑜伽衫覺得好緊,尤其肚腩個位一節節咁,D肉仲擠左出嚟,我真係接受唔到喇!我決定證明俾大家睇,身材好,唔單只係18 22嘅權利嚟㗎!

營養師Anna幫我度身訂造咗餐單,配合一啲適合我嘅帶氧運動。趁係呢個疫情期間,少咗約朋友食飯,無意中令我跟餐單跟得更足,我好爭氣咁用咗4個月時間由131.6磅減到107.8磅,脂肪仲由29.5%減到20.1%,肚腩位瘦左6吋,仲fit過未生之前,連營養師都大讚我而家脂肪率好標準。

原本著衫要左遮右掩,到而家D線條出返晒黎,我終於可以輕鬆駕馭返件瑜伽衫同貼身牛仔褲…最開心係最近開始多出街食鋸扒,去下staycation,仲會食下buffet high tea set,都完全無反彈。

我本來都好擔心,30歲之後,新陳代謝開始慢,肚腩愈嚟愈大。但我而家好開心可以同你地分享返,原來減肥係可以食得咁飽咁開心,仲可以食零食,最緊要係學埋點樣KEEP,令我新陳代謝愈嚟愈好。原來用啱方法嘅感覺係咁簡單輕鬆。如果你地已經試咗好多方法減肥都減唔到,與其再走冤枉路,不如將你地嘅願望交俾尚營坊幫你哋實現啦!

撰文:戰友Natalie

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。