減肥前
減肥後
尚營會員 Charmaine
 
所減磅數 139.2磅 120.2磅
所減脂肪 33.1% 23%

  

 本身我有做開運動,身型都算keep到,但係陀住第二胎時,因為醫生唔建議做劇烈嘅運動,變咗好懶同亂咁食嘢,搞到生仔時去到160磅。

坐完月後,開始做番運動同日日食沙律,開頭都有落磅,點知落到去140磅左右時就停滯不前,個人又肥又攰。咁啱呢個時候有個好朋友介紹咗尚營坊俾我,我見佢都有成績,所以都嚟咗。

識到營養師Anna真係我呢年最大嘅幸運,喺呢4個月減肥嘅旅程教咗我好多嘢,同埋不斷鼓勵我,雖然初頭係有啲困難,要每餐計算同記低,但係好快就習慣咗,仲要冇想像中辛苦。呢段時間係照可以出街食飯,仲食過薯片、朱古力、雪糕? ,不過都見到自己磅數不停咁跌,真係好神奇,最後我成功減咗20磅,脂肪少了10%。我嘅plan 喺2021年11月已完成了,到而家仲keep到115磅,減到肥係成功嘅一部份,最大嘅得著係Anna改變咗我嘅生活同食嘢習慣,成個人精神晒健康晒??。

除咗營養師嘅專業知識,我覺得每個人都一定要自律同肯付出努力先會達到想要嘅目標?。我深信呢度會幫到好多人,我亦介紹咗好多朋友俾尚營坊。好多謝你哋?

撰文:戰友Charmaine Leung

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。