減肥前
減肥後
尚營會員 Felix
 
所減磅數 177磅 140.8磅
所減脂肪 30.6% 21.1%

  

 【做極運動都減唔到?因為7成靠飲食!】

戰友Felix撰文:

我一向都好鍾意運動,細個新陳代謝快,就算食多咗,打返場波、跑返次步,體重都唔難維持,嗰時自己單靠運動都「唔重得去邊」。

不過呢本運動通書都唔可以用到老。年紀唔同,身陳代謝慢咗,再加上疫情好多時WFH,喺屋企食食食,體重不經不覺間升到個人新高。當時就算再加倍努力運動,都只係可以「勉強」維持體重,少少都輕唔到,做完運動好似白做咁。

朋友見我咁,就介紹咗尚營坊俾我。好多謝我嘅營養師Beatrice ,教識咗我咩先係健康嘅飲食習慣,老實講我減磅期間一啲都唔辛苦,一來運動強度唔需要太高,二來朋友聚會嘅大餐都仲可以照樣參加😆。識得揀食物,減磅自然事半功倍。

經過一年努力,自己都感到自己個身輕咗,跑步都跑得快咗。之前遇到後生少少嘅籃球對手,都由以前「追唔到」變到「追到下」,仲可以經歷下著開嘅衫褲變到太大件嘅呢種幸福煩惱😂。多謝Beatrice 一路嘅悉心幫助,唔止陪我行咗段減磅之路,更加指引到我正確嘅健康方向添!


* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。