減肥前
減肥後
尚營會員 Cecilia Chan
 
所減磅數 176磅 126磅
所減脂肪 42.3% 26.2%

  

 戰友撰文:Cecilia Chan

曾有掃街王稱號既我,橫掃天下無對手,由街頭掃到街尾都係小兒科。疫情後,體重更達到人生癲峰。直到有一日好想改變自己,又見到尚營坊既分享個案,就激勵咗我,終於立定決心要減重。

喺見之前當然都會抱著固有既定型,係咪咩都唔食得?係咪要捱餓㗎?減磅前其實對自己信心不大,一直都抱有懷疑,好彩營養師Kiki教識我點樣食得聰明啲,點樣拉上補下,令我呢段減磅旅程並不單調。我非常多謝佢好有耐性,喺我體重停濟期時開解我、鼓勵我,佢亦會提供唔少建議同埋食譜比我,令我突破咗一次次嘅難關。

減磅後最開心見到自己買衫愈來愈多選擇,衫既size慢慢變細,真係好有成功感。好記得當日我係尚營坊FB見到分享個案而決定踏出第一步,我都希望呢篇分享可以作為你既推動力,一齊展開呢段新挑戰,大家加油!

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。