減肥前
減肥後
尚營會員Ricky
所減磅數 208.8磅 148.4磅
所減脂肪 33.5% 14.3%
 

兩年前,同朋友傾開減肥,佢話搵尚營坊營養師一次過幫佢減晒25磅,我覺得好神奇,但之後又覺得可能要洗一筆錢,所以就不了了之。
殊不知上年突然發覺比之前再肥多20磅,真係接受唔到,所以就下定決心,試下減20磅先。
攞到個餐單後,原來冇想像中咁難,我習慣出街食飯,lunch仲會同同事或客人食,營養師Thomas都會因應我去邊度食,幫我揀好晒適合嘅食物選擇,Thomas俾我嘅餐單真係千變萬化,有好多選擇,令我覺得一啲都唔難跟。
轉下眼,Thomas就一次幫我減走咗60磅,脂肪由 33.5%減至14.5%,有咁好嘅成績,當然要多謝營養師Thomas?,另外,亦都要感謝一直喺我身邊陪我一齊去揀飲擇食嘅同事們!
各位戰友:
其實減肥過程真係唔難,最困難嘅,就係要衝破自己嘅心理障礙,的起心肝,踏出你的第一步!
戰友??‍♂‍Ricky撰文

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。