減肥前
減肥後
尚營坊減磅實錄
所減磅數 212磅 165.6磅
所減脂肪 30.1%  21%

我真係好鍾意食嘢,但諗起自己已經著XXL碼衫,收工追巴士時,覺得肚腩「登登」下兼感覺好想嘔,就覺得唔可以再係咁。有一日,偷聽到女同事話減肥都可以食飯,心諗⋯食飯都可以瘦?傻㗎!後來,一路見住佢真係瘦咗,就立即「叮!」咗一聲,決定挑戰下呢間公司同自己!

跟咗餐單幾個月,我強調係食住咁瘦,因為唔使好似坊間話要食白烚雞胸,又唔使戒澱粉質,減肥時我最鍾意就係食一碟海南雞飯!喺感覺良好嘅情況底下達到預期目標。我信生命可以影響生命,我想分享嘅就係一個懶到將近冇得救嘅人⋯都可以成功。你哋如果仲坐緊係度,睇到我呢一段文字嘅話不妨踏出自己嘅第一步!改變一吓連我成230磅咁鍾意食嘢都有得救,我相信其他人對呢班營養師係零難度!各位,切勿減得太遲啊!

戰友Benny撰文

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。