減肥前
減肥後
尚營會員 Vicky Lau
所減磅數 142.6磅 111.2磅
所減脂肪 34.8% 22.5%

  

 每年的年度計劃,其中一欄,總會寫著「減肥」二字,試過無數方法,年復年,每次都是徒勞無功。

直至經朋友介紹認識尚營坊,眼見朋友減得很成功,但腦海裡仍然浮現好多疑問:我大部份時間都要出街食飯......我好甜食,尤其工作時甜點就是用來吊命的......今次又會失敗嗎?等等....... 最後,貪靚戰勝一切。最後,真係好多謝營養師Joyce!幫我喺3個月減咗22磅,脂肪少咗9%。

最開心嘅係........兩年前,經歷過嚴重貧血,結果,每年的保險增收了40% 附加費。驗血之後,不但伴隨了我十多年超標三酸甘油脂回復正常水平,就連貧血都改善咗,保險公司即時減免了附加費。保險經紀也驚訝,未試過一年就可減免附加費的成功例子。

身邊的朋友見到我今次終於減肥成功,都問我查詢細節,特別係收費。每個人的負擔能力都不同,我並不會用平或貴來?定,而是值得與否,投資在一個終身的飲食管理上,我覺得非常值得。我只是可以分享,無須要節食,可以揀選到自己喜愛的口味,輕鬆控制體重,才是真正我需要的「減肥」。

撰文:戰友Vicky Lau

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。