減肥前
減肥後
尚營會員 可晴
所減磅數 200磅 147磅
所減脂肪 47% 30%

  

 細細個已經係肥妹仔嘅我,喺2003年沙士停課後慢慢開始增磅,一直無節制地飲食,體重就在不知不覺間飆升至200磅嘅高峰。

我對身形都唔係太講究,直至搵到part-time工作,嚇然發現原來自己連最大size嘅制服都唔啱著,其間,媽咪亦不斷提醒我太胖不好看,還可能會影響健康,咁啱佢喺Facebook裡面見到尚營坊營養師幫人減肥的成功個案,所以就帶我去做諮詢。

餐單其實一啲都唔難跟,每日三餐之餘,有肉有菜,仲有白飯,非常豐富,我從未試過食咁飽肚嘅減肥餐,減肥初期,咁啱遇上疫情嚴重,所以減少了出外飲食,令我跟餐單更專注;當疫情緩和時,我都會約同學朋友出街食我至愛嘅打邊爐,營養師Thomas非常好,為我安排很豐富的打邊爐餐單,令我感到好滿足。

好快,6個月減肥期完成,我減咗53磅喇!Thomas讚我很成功,不過佢認為我嘅脂肪率還未去到理想階段,所以,往後嘅日子我仍然會繼續努力,你哋都同我一齊努力吧!

撰文:戰友可晴

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。