減肥前
減肥後
尚營會員Ling Luk
 
所減磅數 180磅 110磅
所減脂肪 40% 26.1%

  

 戰友Ling Luk分享減後感

我由細到大都係「圓咕碌」,曾經以為我會一直肥落去,直到媽咪同家姐都喺尚營坊成功減磅,終於的起心肝減。絕對無諗過,一年後,我真係可以成功由180磅嘅肥妹仔,瘦身成為人生最輕嘅110磅?!

好似我咁減足一年,經歷過聖誕、新年、中秋同埋旅行,原來只要揀啱嘢食,一樣可以順利減磅!

當然,呢年入面,其實都有攰嘅時候,不過當見到自己買衫由XXL,慢慢變成XL、L、M,到而家著到S 碼?,每換一個size都好激勵自己堅持向前走,繼續努力!以前我喺生活上遇到困難都好容易放棄,經歷咗今次減磅,學識咗咩係堅持!堅持+努力,換嚟自己想要嘅結果!

藉此都想勉勵所有減磅嘅戰友,你付出嘅努力同汗水唔會白費,繼續堅持落去,你都可以好似我咁改變自己!好多謝我嘅營養師Alyson喺減磅嘅歷程中一路嘅支持,而最重要要好多謝一年幾前,願意踏出第一步嘅自己?!

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。