減肥前
減肥後
尚營會員 Gigi
 
所減磅數 128.4磅 103.8磅
所減脂肪 33.7% 25.2%

  

 我由細到大,身形都係中等,去到中年,體重開始不斷飆升,開始意識到自己真係要減肥,曾經試過用好多唔同嘅方法 ,甚至節食、隨意減食量,以為成功,但最終失敗收場。

半年前,咁啱喺facebook見到尚營坊減肥嘅成功個案, 我終於鼓起勇氣,踏出第一步,去尚營坊見營養師。

喺營養師Kiki 餐單上嘅指導下,用左短短4個月,就減走25磅,脂肪仲由34%減到25%。整個減磅過程中, 都比我想像中輕鬆,還學識咗點樣揀嘢食,不單止唔使捱肚餓 ,之前有好多以為唔食得的食物原來都食得 ,仲可以打邊爐、BBQ、自助餐等等,好精彩、好有飽肚嘅感覺,再加上做埋運動,一步一步見到自己體重開始下降,真係好有成功感,既開心又健康。

原來減磅冇想像中咁難,除咗身形fit咗之外,仲食得健康咗,家人同同事都見證我減肥成功,個個都讚我叻叻豬,減磅過程中,Kiki俾咗好多鼓勵我,仲教咗我好多專業嘅知識㖭,真係要好多謝我嘅營養師Kiki ??

撰文:戰友Gigi

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。