減肥前
減肥後
尚營會員 Kate Chang
 
所減磅數 190.2磅 127.4磅
所減脂肪 44.9% 29.4%

  

 我由細到大都係肥妹仔,一直都無特意減肥。直至上年在家工作,體重不知不覺超出190磅。數字驚人,令我決心要減。
這一年來,在營養師Sharon 的指導下控制飲食,加上運動,成功減去63磅。

我喺減肥過程不但可以食飯,仲唔使捱肚餓,如要出街食飯,營養師 Sharon 亦會教我揀,都有好多選擇,所以我都有約朋友聚會。過程中,我同營養師都建立咗良好關係。每次見營養師都好似同朋友傾計一樣,完全無壓力,整個減磅過程都好開心。
以前就算見到鍾意嘅衫,都擔心無自己尺寸,唔合身。而家就唔同,選擇多咗好多,亦會開始嘗試以前唔會考慮嘅窄身款和淺色系。最重要係減磅後膝痛減少了,身體亦健康咗。

✨小小心得:
如果有朋友同我以前嘅磅數差唔多,一開始唔好俾自己的太大壓力,要減好多磅。先踏出第一步,訂立一個短期目標。例如先減20磅。在這段期間,慢慢調整自己的飲食方式,運動量也要循序漸進。當你見到自己的磅數逐漸下降,就會更有滿足感和動力去繼續減落去。
最後,衷心感謝減磅路上有營養師Sharon陪伴。祝各位戰友身體健康,早日達到自己的理想體態!

戰友撰文:Kate Chang

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。