減肥前
減肥後
尚營坊減磅實錄

所減磅數 227磅 149磅
所減脂肪  57% 27%



節錄自《是時候減磅了》
CC:
營養師Cynthia   Karman: 減磅戰友

CC:哈哈!你猜猜你令我印象最深是甚麼?
Karman:是我未減肥前爆肥的模樣?

CC:非也!是你起初對我沒信心!
Karman:無辦法啦!你睇返我的減肥經歷,就知我為何沒信心了!食減肥藥很快肥返,之後再食藥,連反應都無。跟住試下網上餐單,最後當然又係失敗收場。找營養師是最後辦法,若果都是減不了,我就決定放棄。開始跟你減肥時心想,又是飲食金字塔,之前我都試過食得清淡些,食少些,但是都不能瘦!你現在還要我食多些!食少都唔瘦,食多先瘦?唔好玩啦!

CC:很多人都會有你這想法,我是十分明白的,但當過多一兩星期,大家見到有得食,又瘦得到,便會自然有信心。
Karman:對呀!你知我一直在酒店工作,基本上如果是上班日,一日兩餐都在公司餐廳食,同事見到我大碟大碟咁食,都會覺得我很奇怪,我有同佢哋講,營養師話要我這樣吃的。

CC:係咪有人激你,所以先下定決心減肥?
Karman : 可能我個人樂天啦!其實我這樣的身型,怎樣難聽的説話都巳已經聽過,都已習慣。去到200磅以上,都失去感覺!搭車坐兩個位是常識吧!我好阿Q的,去做Facial 時會想,用多人一份面霜唔洗加錢好抵囉!突然想減肥!可能因為日積月累的生活細節所致,你有無試過著咩衫褲都唔好睇?幾年內,無論夏季冬季,每日都著住黑色Leggings?難得有一件衫著得好睇,但出門口先知阿媽攞咗去洗,你知唔知我幾嬲。直到有一日,我突然照鏡發現自己肥到就快見唔到雙眼,就知道是時候要減肥了。

CC:而家已經減咗70幾磅,距離目標只有15磅,很快達標了!
Karman:現在的感覺,用筆墨難以形容來說好像很誇張,不過這個是事實。因為減肥是一個過程,但過程好滿足,有你陪我行這條路!無論開心唔開心,我都會同你傾,你會了解我的工作、心情、甚至天氣對我有甚麼影響等等,最開心係學咗勁多嘢,一世受用果隻囉!係咪好老土呀?

CC:你的成功係我工作的動力!最開心嘅係我會同你一齊去經歷生命中好多重要時刻,你前幾日俾我睇你張婚紗相,見你又靚又fit,我都好開心!下年一月就係你的大日子,真係好期待,我會幫你以最佳狀態走入教堂的!
Karman:好!靠你喇!我會努力的!

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。