減肥前
減肥後
尚營坊減磅實錄
所減磅數 173磅 130磅
所減脂肪 38.3% 22%


 我叫Sharon,同好多想減肥嘅朋友一樣,初初考慮去見營養師嘅時候真係十五十六,有D人話會無啖好食,又有人話會食唔飽,最麻煩話要自己煮,好怕自己跟唔到。後來,我實在忍唔到喇!件件靚衫都唔啱著,無得選擇,衫只可以著大件T恤,褲就淨係著到橡筋褲頭無線條嘅大濶褲,咩人生樂趣都無晒!唯有試下揾營養師幫手,當俾自己最後希望。點知⋯⋯估唔到個餐單份量咁多,仲多過我未減之前,真係好飽肚,而且原來唔使一定要自己煮,可以出街同朋友食飯,仲有好多選擇㖭。最後不知不覺竟然減咗43磅,真係好似發夢咁。而家有番條腰,去時裝店買衫,有時買細碼都唔啱著,實在太開心。最意想不到係個人精神咗,唔會好似以前咁成日感冒㖭!好似我以前十五十六諗緊嘅你,其實真係可以試下,早知唔係想像中咁難跟我就早d減啦!早減早享瘦嘛!

* 免責聲明:減肥效果因人而異,必須跟從營養師指引,配合均衡飲食及適量運動。